14. dubna 2013

"...a bolí tetování?"


Inu, v únoru jsme zašly do Hellu s velkým očekáváním a trochu strachem. Slečna nás vyzpovídala, chtěla nás objednat na květen, ale když zjistila, že chceme jen jednoduchénápisy, "protlačila" nás nakonec na 25. březen. Tetovat nás měl Michel, což je mám dojem Ital. Slečna se proto ujistila, že mluvíme anglicky.
Zaplatily jsme zálohu 1000 Kč, dostaly jsme lístek o úhradě zálohy a instrukce co nedělat den před a v den tetování. A začaly jsme se těšit!

25. března jsme si to nakráčely do holešovického Hellu, plny strachu, hysterie, očekávání. Ségra chtěla jít první, protože je hrozná poseroutka a kdyby mě viděla, že mě to bolí, celý cejchování by si rozmyslela. Michelovi jsme ukázaly naše přání (já ono již ukázané"Alohomora", sestra "Come what may"), Michel sestře trochu upravil font, aby se tenké linky časem neslily, mě tetování o 1 cm zvětšil, aby byl pokřivený styl písma zřetelnější. To trvalo asi půl hoďky, mezitím jsme si se ségrou prohlížely všechny možné letáčky, které leží u recepce na stole a zaujaly nás taky vizitky tištěné na něčem, co vypadalo jako tenké lino.


Když Michel přišel s tím, že je vše připraveno a může se jít na věc, padl na nás strach absolutní. Ségra začala vyšilovat, že to asi nezvládne a co má dělat a bože, bože, božeeeee! Mě děsilo už jenom to vědomí, že uvidím, jak moc ji to bude bolet a pak se budu taky tak strašně bát.

Michel místo oholil (ségře pod klíční kostí, mě na levém prsu na bradavkou), vydezinfikoval, potřel čímci a obtisknul tam šablonu (předtím obtištěním samozřejmě místo dobře vyměřil a ptal se, jestli tak je to správně) a šlo se tetovat. Upozornil, že je nutné vůbec se nehýbat a když bude potřeba přestávka, máme říct. Když jsem viděla, že ségru to skoro nebolí, jen když se blížil kosti, uklidnila jsem se. A když tobylo hotové, veškerej klid byl v pytli, protože jsem si musela sednout s přichystaným "obtiskem" tetování na prsu na to křeslo! Hrůza a děs mě chytly, ale hodila jsem se do klidu a Michel se do toho dal. A věřte nebo ne, fakt máček. Dokonce to bylo i trochu příjemný.

Ségra by tu "bolest" přirovnala k maličkejm teplejm elektrickejm šokům, já k přejíždění neostrým nehtem dlouho po jednom místě. Pohodička. Nehnula jsem brvou.

Z tetování jsme obě naprosto nadšené a chceme další! Platila jsem 1200,- celkem, sestra 1800,-. Cenu nám řekli přibližnou už v době objednávání se (vždy vám stanoví strop, kterej dopíšou i do systému, takže se nemusíte bát, že to bude stát víc ;) ).

(zdroj: hell.cz)

Tetování se přelepilo klasickou kuchyňskou folií, aby se chránilo. První měsíc se nesmí vystavit přímýmu slunečnímu záření. První tejden se musí supr extra opečovávat, to znamená každý ráno a večer umej antibakteriálním mýdlem, který v Hellu automaticky dostanete, a mazat tenkou vrstvou Bepantenu (taky Vám nabídnou v Hellu). Navíc vám dají hromadu letáčků, samolepek, obrázků, lákadel na Hell party a pod. Všichni jsou moc milí aprofesionální.

Takže se tetování vůbec nebojte, je to pohodička!

Pokud máte dotazy, ptejte se :)

Vaše Kamílie


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)