9. dubna 2014

Barceloooooooona!

Pokud jste četli můj článek o tom, jak plánuju odjet, mám pro vás novinku! Vyšlo to (zaklepávám) a 2. května odlítám do Barcelony!!

Po zoufalejch hysterácích, kdy jsem doma fňukala do polštáře, že ze mě bude od 1. května bezdomovec bez práce, co z podpory rozhodně nevyžije a co budu dělat, protože jsem lemra, co si nebyla schopná šetřit něco do zálohy, jsem se rozhodla, že zkusím odepisovat na Au-Pair worldu i španělskejm rodinám (nejenom italskejm, kam jsem moc chtěla). A Španělům se evidentně líbím víc, protože mi během tří dnů odepsalo šest rodin pozitivně. Z pár vzkazů se všema nakonec zbyly dvě rodiny a s jednou z nich, která mi byla drobátko sympatičtější, jsem si dnes skypovala.

Vyšlo to (zaklepávám podruhé)! Nejen, že je rodina strašně sympatická, ale taky jsou velmi milí a mají už zkušenost s aupairkovstvím. Jde o pár ve středním věku se čtyřmi dětmi. Ano, čtyřmi! To mě klepne!

Tři z dětí jsou ve střídavý péči s bývalou ženou Toniho (tatínka) a čtvrté je pětiletá Martina, o kterou se budu hlavně starat. Všechny děti budu učit angličtinu (mluvit s nimi jenom v AJ, plus každý den hodinu AJ s jedním z nich, další den s jiným dítětem atd.), budu jim pomáhat s úkoly a oblékáním a podobně. Klasická aupairkovská náplň práce.
Zdroj: deviantart.com
Úklizet nebudu muset (jen povrchně standardní bordýlek a kuchyň po vaření), protože mají paní na úklid. Vracet bych se měla na konci července, takže nepřijdu o léto v Čechách (nejde o to, že bych chtěla trávit léto v naší "úchvatné" zemi, ale že tady mám kamarády). Když se Toni dozvěděl, že mám 13. července narozeniny, říkal, že naplánujeme párty :))) Prostě... fakt jsou moc milí!

Příští týden si koupím letenku. 
A pak vás budu informovat o dalších záležitostech.

Teď musím zařídit odvoz věcí k našim a babičce, papírování v práci, nahlášení na pojišťovně, že si budu platit sama zdravotko jako osoba bez zdanitelných příjmů a zařídit si cestovní pojištění. A sehnat si kufr. A nakoupit letní hadry a pokrývku hlavy, aby to se mnou na tom sluníčku neseklo. No do pytle, to je povinností! :-O

Držte mi palce!! :))

Má některá z mejch čtenářek zkušenost s aupairkovstvím? Podělte se :)
Zdroj: deviantart.com



11 komentářů:

  1. No teda, moc moc gratuluji!!! A trochu závidím - Barcelona, ach!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezkýý, tak teda držím palce! Z toho vedra Tě tam asi picne. Jsem ráda, že Tě někde vzali, a myslím, že Barcelona je dobrá volba ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na fotkách vypadá veeeelmi hezky! :)) Navíc u moře, tak tam bude trochu foukat, tak mě vedro snad nepicne :) (na Kanárech jsme přežili poměrně v pohodě :) )

      Vymazat
    2. Ve Španělsku jsme byli s přítelem před třema rokama na dovče a celý týden hnusně a pršelo :D

      Vymazat
    3. Tyjooo, chudáci! :)) Snad mi tam nepropršej celý 3 měsíce :D

      Vymazat
  3. Tak přeji hodně štěstí, zdaru a sil a těším se na články z Barcelony :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, závidím! Miluju Španělsko, španělštinu, španěly, španělský jídlo, všechno, hned bych jela taky! Barcelona je parádní volba. A je fajn, že jsi sehnala rodinu jen na ty tři měsíce, většinou znám holky, které měly smlouvu na půl roku a více. Právě se mi jedna z nejlepších kamarádek vrátila z au-pairování ze Švýcarska a už se jí stejská, byla nadšená, i když měla ke konci nějaké neshody s rodinou kvůli placení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tři měsíce jsou úplně skvělý! Vyčistím si hlavu, budu mít zážitky a někam se podívám :) Navíc rodina na mě působí nesmírně dobře. Moc se těším! :)
      A pojede kamarádka zase? :)

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)