9. června 2014

30denní výzva. Krize první. A snad poslední.

Čili.. jak jsem tady machrovala, že už vidím výsledky a že mě to motivuje posunout se dál, asi jsem něco zakřikla. Síla zakřikávání je velmi mocná síla, obzvlášť v mým případě!

V sobotu jsem měla volno a mohla jsem (ale nemusela) si dát jen kardio. Jelikož jsem asi 2 hodiny v kuse blbla s dětma v bazénu (vyhrála jsem vodní voleyball, wohoooo! - nad dvanáctiletým dítětem sice, ale jsem spokojená), započítala jsem si to jako kardio. V neděli jsem měla cvičit už regulérně, ale zase jsem blbla s dětma v bazénu, tentokrát dvě hodiny dopoledne a tři odpoledne, tak jsem si to taky započítala aspoň jako kardio. Ale to jsem asi neměla dělat...

Dneska mám mít makačku na břicho (hlavní partie, kde potřebuju dostat tukovou nálož pryč) a vůůůůbec se mi nechce. Fakt strašně se mi nechce! Měla bych cvičit právě teď, protože pak musím vařit a vyzvednout děti. Ale místo toho jsem radši žehlila, uklidila kuchyň, psala tenhle článek, k tomu mám puštěný Relikvie smrti, .... jde to se mnou z kopce. Potřebuju namotivovat!

Cvičit budu odpoledne. Jako fakt! A večer si dám v posteli ještě aspoň 30 sklapovaček. Za trest! 

Jak se přemůžete do cvičení (nebo obecně k činnosti), když se vám setsakramentsky nechce?

Nejradši bych se viděla takhle. A tak, jak se mi spaluje kůže
od sluníčka, by se taky mohly spalovat tuky :))
Zdroj: weheartit.com



8 komentářů:

  1. To zvládneš, krize občas přicházejí. U mě se teda projevují spíše v oblasti výživy (že bych sežrala na co přijdu, hlavně ať je to sladké a je toho hodně!). S cvičením většinou nemám problém. Spíše se přiznám, že jsem měla včera problém vydržet FREE day bez cvičení. A co mě motivuje jindy? Koukám na nějakou fitness motivaci, jakože obrázky holek s vypracováným six packem. A pak to jde snadno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se právě vypracovaný těla nelíběj, ani na chlapech a už vůbec ne na holkách. Mně stačí zeštíhlet tak, abych nemusela zatahovat břicho :))

      Vymazat
    2. Vypracovaným tělem myslím třeba TOHLE, nemslím úplně nejvíc kulturistky. I když se mi vypracované těla líbí úplně na všech ;)

      Vymazat
  2. Tak to už mi třeba přijde nehezký. Líbí se mi klasický břicho, ani nemusí bejt úplně plochý, spíš takový "živější", ale ne špekatý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kami, mně na krize pomáhají mé starší fotky nebo fotky extrémně obézních lidí:D Nebo si vezmu tabletku s L-karnitinem a pak je mi líto necvičit. Mimochodem sleduju Tvojí výzvu od začátku, ani jsem nekomentovala, protože jsem byla na dovče, ale držím pěsti!:) (A furt čekám na další fotky španělskýho tatíka;):D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, Berta :D Berta na mě moc nepůsobí (máma měla něco podobnýho na ledničce, tak jsem na to čuměla každej den :)) ), ale fotky, kdy jsem byla relativně štíhlá, by mohly, čéče!
      A tatík.. asi udělám nějakej random :D

      Vymazat
  4. Když se mi nechce cvičit, tak se snažím myslet na ty endorfiny a ten skvělý pocit, co mám potom a jdu do toho. Jinak dobrou motivací by mohlo být i to, že tady na blogu čekáme my čtenáři na každou novou zprávu ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)