3. června 2014

Vypatláno v květnu!

Dobré jitro (ehm...poledne..),
pozměnila jsem (a dost si zjednodušila) zpracování celého "Vypatlána". Už si totiž neschovávám prázdný obaly až do konce měsíce, ale prostě vypotřebovanej obal vyfotím a vyhodím. Je to jednodušší, zvlášť tady ve Španělsku, kdy se mi nechce dělat bordýlek v cizím bytě (a taky se domnívám, že bych působila lehce šíleným dojmem).


Labello pure and natural s olivama a citronem se záhy po nákupu stal mým nejoblíbenějším balzámem na rty! Je totiž krásně mazlavý, ale zároveň přehnaně netaje v teplech a neláme se, hydratuje a dokonale voní! Olivy nejím a citron mi taky není nijak sympatický ovoce nebo složka kosmetiky, ale tahle kombinace je úchvatná.



Pleťová maska rilanja, koupená ve Španělsku, ale evidentně prodávaná i v Česku, protože je zezadu českej popisek, mě nadchla tím, že je kiwi(ová?) a slupovací (slupovačky já ráda!), tak jsem se těšila, jak děti vyděsím zelenou šlichtou na xichtě. A je docela překvapením, že maska ze zelenýho kiwi je oranžová. Nenadchla mě ani vůní, ani účinky, navíc při nanášení jsem byla celá zaprasená, protože je maska poměrně tekutá (asi jako med) a všude kape. Maska je dvoupytlíčková a do užití druhýho pytlíku se mi teda vůbec nechce....



Tělový mlíko Yces Rocher s vanilkou jsem dostala ještě k Vánocům od babičky (celou vanilkovou sadu). Yves Rocher mám moc ráda, ty vůně mě nepřestávají okouzlovat. Vanilku ale zas tak nemusím, protože je na mě moc silná a tuctová. Tohle mlíko jsem si tedy neoblíbila ani tak kvůli vůni nebo hydrataci, ale hlavně kvůli tomu, že nelepí! Po namazání se během 20 vteřin "vsákne" a vy na sobě nebudete mít nepříjemnej polep. Body jsem však musela srazit za dávkování - malý balení, který jsem měla já, nemá žádnej "dávkovač", je to prostě lahvička s otvorem a protože je mlíko hustý, je to poměrně práce vydolovat ho ven. Škoda.


Pleťovej elixír Manufaktura s růží a vřídelní solí je megaúžasná věc! Vůně je úžasná, nevšední a zajímavá, naprosto skvěle se krém vstřebává a hned po nanesení je pleť jemná a jemnost přetrvává celej den. Vzoreček jsem si nemohla vynachválit a elixír je jedna z věcí, který si přeju k narozeninám v plném balení.


Španělská značka (?) Bonté je nejlevnější kosmetika ve španělskejch drogeriích. A protože jsem chudá au-pairka (a protože velmi ráda zkouším něco novýho), sáhla jsem do regálu po tomhle šamponu s označením "Curly Effect". Kárly efekt (vlnitej efekt) se dostavil jenom tak, že jsem měla vlasy hrozně vysušený a tím pádem drnovitý a lehce vlnitý. Nebyly to ale pěkné přirozené vlnky, byly to vlny ze "suchosti" a moje vlasy připomínaly vlasy někoho, kdo právě mokrejma rukama sáhnul do zásuvky. Tenhle šampon nebrat! Uvidíme, jak si povede další šampon (na objem) od téhle značky, kterej teď testuju.


Odličovací mlíko Yves Rocher Hydra vegetal jsem si koupila jenom proto, že jsem českej hamoun a chtěla jsem řasenku k nákupu nad 99 Kč zdarma. A tohle mlíko stálo přesně 99 Kč. Ani jsem si moc nedělala naděje, že by bylo nějak dobrý. Proto jsem teď hrozně překvapená, že ho stačila troška na odlíčení líčení a vyčistění obličeje! A navíc nádherně voní - moc zajímavě. Mlíko je jemný, nezanechává ulepenej obličej, vsakuje se a hydratuje. Neštípe v očích.


Jak hodnotíte spotřebovaný produkty vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)