14. října 2014

Vypatláno v září!

Tohle bude asi nejhorší Vypatláno, který jsem kdy vytvořila. Dala jsem si totiž předsevzetí (a poprvý v životě se mi daří ho plnit), že si nekoupím balzám na rty, dokud nedodělám tu zásobu, co mám všude možně po kabelkákách a kapsách od bund. Nuže, v zářijovém Vypatlánu bude recenzička na tři balzámy na rty a k tomu trochu dalších věcí, čtěte:









No name balzám na rty
Jahodovej balzám na rty jsem si přivezla ze Španělska. Stál něco málo přes euro, říkala jsem si, že to asi nebude žádná pecka, ale ty jahody.. chápete! No, pecka to byla! Balzám voněl poměrně přirozeně, žádná silná chemie. Konzistenčně byl krásně mazlavej, jako vazelína. A jak krásně hydratoval! Musím jet znovu do Španělska a nakoupit si celou krabici.





Balzám na rty Balea
Limitovanej balzám od Baley skončil v mým košíku jen kvůli tomu slovu "Limitovaná" a kvůli barvě obalu. Vyplatilo se soudit balzám podle obalu, páč byl fajn. Ne tak fajn jako jahodovej španělskej, ale byl dobrej! Voní jako marcipán, což mi nepřijde jako nějaká božohódová vůně, ale dalo se, i když vůně byla trochu silnější. Hydratuje perfektně a navíc na rtech udělá příjemnej barevnej film. Balzám je bílej, ale na rtech nevypadá divně jako třeba perleťový balzámy/rtěnky, naopak vypadá přirozeně a docela zajímavě.





Balzám na rty Yves Rocher
Maliny miluju! Ještě víc než jahody. Balzám jsem dostala ještě ve Španělsku, od hostfamily. Voní jako rozmačkaý maliny, jako malinovej dortík s želatinou, jako poleva z malin, co se dává třeba k cheesecakeku! Je maličko růžovej, což vypadá na rtech fajn, hydratuje dobře, ale na můj vkus je moc tuhej. Vyhovovalo mi mít ho chvilku v sevřené dlani nebo ho nosit v košíčku podprsenky (když zrovna nebyla po ruce kapsa), kde se teplem trochu roztál a dal se líp "namazat".




CC krém Mixa proti čevenání
Fajn, od tohohle krému jsem neměla moc valná očekávání, to říkám rovnou. Nevím, jestli není třeba dlouhodobější užívání (ale pak nevím, proč by dělali vzorečky), ale po použití vzorku jsem byla pořád standardně kamilkovsky červená. Nicméně krém příjemně voní, vstřebává se a hydratuje. Jako běžnej denní krém, proč ne.






Noční krém s manukou Ziaja
Krém jsem dostala k recenzi od společnosti Ziaja. O manuce, což by měl bejt strom, jsem nikdy neslyšela. Ale to je škoda, protože jestli všechny produkty s manukou voněj takhle netradičně, příjemně a dokonale, jako manuková řada od Ziaji, tak to chci další a další! No ale přejděme k účinkům - krém krásně hydratuje, velmi zhebčuje pleť, rychle se vsakuje. Konzistenčně je lehkej, možná trochu gelovej, spíš než krémovej. Po celou dobu jeho používání jsem nepotřebovala peeling.





Zkoušeli jste něco ze seznamu? Vyhovovalo? ;)

7 komentářů:

  1. Pisala si uz recenziu na krem Ziaja? Rada by som si ju precitala. Ja mam teraz olej z cajovnika a manuky a je velmi dobry. Manuka v nom zjemnuje vyraznu cajovnikovu vonu.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda i čajovník, ale manuku asi víc! :)
      Na krém od Ziaji píšu tady a pak myslím v srpnovým Vypatlánu, kde jsem zmínila heřmánkovej denní krém :)

      Vymazat
  2. Jo! Balzámky od YR mám ráda, hlavně takoý ten s tou hnědou čepičkou :D Ale dobrá spotřeba, tři balzámy za měsíc. Potřebovala bych taky takové předsevzetí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor, pozor! Nepleťme si to! V tom měsíci byly balzámky jen dopotřebovány! :) Načnuty byly třeba měsíc i víc a ležely všude možně :))

      Vymazat
    2. Chápu, stejný stav se koná u mě a asi 6 rozdělaných balzámků (jednoho včera nově :D)

      Vymazat
  3. Já ten mandlovej balzám miluju, marcipánové vůně jsou nej :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Balzámy miluji, teď používám Baleu a vyhovuje mi. Po Ziaje se podívám, díky za tip!
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)