8. listopadu 2014

Co dělám v nemoci?

Náhlej záchvat inspirace. Vzbudila jsem se, bez rýmy (wooow!), vyčůrala jsem se a teď sedím u ntb. Chci sepsat jak jsem trávila tenhleten tejden se zánětem nosohltanu. A když se budete třeba nudit se stejnou nebo jinou nemocí, inspirujte se.

Shlídla jsem dvě stě padesát tisíc dílů Gilmorovejch děvčat. Chci bejt jako Lorelei. Ona je tak pozitivní, energická, vtipná, řekne, co si myslí... akorát bych teda chtěla mít větší štěstí na chlapi než ona. Naopak Rory mi přijde trochu jako šprt, kterýho furt sponzorujou. Ale ten sponzoring a její postavu bych taky brala!


Vyrábím vánoční dárky jako o život! V podstatě furt. Už mám dva dárky pro kamarádku, dárek pro tchýni, přítelovu tetu, pro mámu, pro ségru, ... ale musím přiznat, že to jsou jen tři druhy dárků, který jsem udělala hodněkrát. Doufám, že potěšej, po vánocích o tom udělám nějakej hromadnej článek!

Schválně vyfoceno tak, aby nebylo poznat o co jde.
Jo a vím, že je to bolševická mírová holubice, ale vím
to až od té doby, co to bylo už vyšitý. Jsem nevzdělaná..
Cestou z lékárny jsem se stavila v knihovně. Vrátila jsem knížky, zaplatila jsem poplatek na další rok, napůjčovala jsem si další 4 knihy. Takže čtu. Ale já čtu furt, tak to není zas taková novinka.. :)

Oholila jsem si důkladně celý nohy. A tie dalšie vecy... protože i v nemoci o sebe musíte aspoň určitý způsobem pečovat a když máte tooolik času, proč nesundat porost?

Neuklízím. Na stole mám hromady takovýho toho drobnýho bordýlku - krabičky s práškama, kapesníčky, Olynth, krém na ruce, ... tyhle věci přece nemá cenu uklízet, když po nich sahám až 7x denně!
Zdroj: weheartit.com

Hrotím nový bydlení. Kdo jste četli tenhle článek, víte, že jsme s Drahoušem sháněli měsíc a půl byt na první společný bydlení. A našli jsme ho! V úterý jdeme podepsat smlouvu k vršovickýmu bytu a od prvního prosince bydlíme! Byt je zařízenej, ale kde vezmeme nádobí? A musíme do Ikey pro svíčky! A co peřiny? A povlečení??

Máte se dobře? Kdo je taky nemocnej (ať v tom nejsem sama..)? :)



2 komentáře:

  1. Jee gratulace k novému bydlení! No jo, budete asi muset vykoupit ikeu, jestli nemáte nic (nebo třeba má pro tebe babičku schovanou výbavičku :D)
    Fajn, že jsi už skoro zdravá, já se naštěstí (ťuk, ťuk, ťuk) bráním bacilům statečně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      On je naštěstí vybavenej, takže koupíme jen blbosti jako koš na prádlo a tak :) Výbavička se nekoná, jen peřiny, jsem protivýbavičková, takže jsem vše, co babička koupila na výletech pro důchodce, odmítla :)
      Tak se drž, já doufám, že jsem si to už taky na celou zimu vybrala a opakovat se to nebude! Vitamínům zdar! :))

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)