9. prosince 2014

Outfit: Nominační večer cen Apollo

Včera mě muž zase někam vytáh. Tentokrát to byla děsná nuda, ale líbilo se mi, jak jsem se vyfikla, a bylo to v Café Neustadt a tam je to hezký, tak to asi zas takovej propadák nebyl..

Nebyl žádnej dress code (a když jsme tam pak přišli, došlo mi proč - bylo tam asi 30 lidí a z toho 40 hipsterů), tak jsem zvolila jednoduchý, ale efektní šaty, barevný silonky, k tomu náušnici do barvy a vlasy na stranu. Na nohy obyč zimní boty, do ruky svoje psaníčko.


Šaty: Lindex - Boty: CCC - Silonky: nevim - Svetřík: vietnamci 
Psaníčko: home-made - Náušnice - nevim


Z fotky děkuju svému Milému .

Musím říct, že tyhlety šaty jsou boží. Střih mi maximálně sedí (i když na fotce teda moc nevynikne..), schová bříško a podtrhne pas a sukně je krásně nadejchaná, i když nemá spodničku. Navíc ten vzor...!

Jaký jsou vaše oblíbený šaty? :)

5 komentářů:

  1. Ta první fotka je skvělá, hrozně ti to na ní sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní střih šatů s ještě lepším vzorem. Podle mě se dají kombinovat jak elegantně, tak i pohodlně. Moje momentálně top šaty jsou ty, co jsem si koupila za 150 v H&M. Vínové, s takovým tím pasem pod prsy. Schovává mi to boky a dají se nosit i v zimě s punčochy, ale i v létě jen tak :)

    DESIGN BLOG BY debielova

    OdpovědětVymazat
  3. Řekla bych, že se Ti povedlo vystihnout outfit na tuto příležitost! ;-) Ty šaty ti moc sluší, na mě by to bylo moc, ale krásně ti sedí. A to psaníčko? Paráda! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)