13. prosince 2014

Skyline - úplně hustý dojmy!

Jsem tak plná dojmů, že prostě musím napsat článek! Sice byl koncert už ve čtvrtek 11.12., ale dojmy stále nevyprchaly.

Můj muž má poměrně hodně rád Skyline. Já jsem věděla jakou dělaj hudbu, ale nikdy jsem jim moc nevěnovala pozornost. Znala jsem tři písničky a u jedný z nich jsem ani nevěděla, že je od nich. Ve čtvrtek jsme šli fotit Skyline do Roxy (teda jakože Č. šel fotit a já jsem mu fandila, koncerty z nějakýho důvodu fotit neumim) a moje očekávání bylo, že jdeme prostě za kulturou a že tam budu hlavně jako doprovod.

Nevím, jestli jste Skyline někdy viděli naživo, ale je to pecka. Oni zpívaj a u toho skáčou, hejbou se, tančej, nechápu jak zvládaj bejt tak gumový! Zpěvačka Marka má asi tak o 300 % víc energie než leckterá cvičitelka aerobiku. Nemohla jsem z ní spustit oči! A jak jsou všichni pozitivní!

Já mám na koncertech ráda, když si kapely na nic nehrajou a když s lidma komunikujou. Na Skyline jsem si přišla jako na párty svejch kámošů, který zrovna zpívaj. Přišlo mi, že je znám a že oni znaj mě. A tohle se mi snad ještě nikdy nestalo a to ani u mejch milovanejch Horkýže Slíže. Už hodinu si tady pouštím na Spotify jejich album Fairytapes, furt mi nejde do hlavy, jak to sakra Marka dělá, že je tak plná energie a hlasu a na tom podiu neumře?? Ta teda musí jíst čokolády!

Bavila jsem se. Bavila jsem se dost. I když to tak asi nevypadalo, protože já na tadyten typ hudby asi neumím tančit, takže jsem se aspoň snažila šlapat zelí, což zatvrzelé fanynky hodnotily kyselým opovržlivým pohledem k mé osobě, ale bylo mi to fuk. Do příště to natrénuju, páč mám dojem, že si Skyline pomalu zahrnu do výčtu svých oblíbených kapel.

A teď ňáký ty fotky:


 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)