1. ledna 2015

Ženy jsou čímdáltímvíc agresivní!

Nevim čím to je, ale během jednoho týdne nás málem zmlátily tři ženský. To si takhle jdete střízlivé po ulici s opilými přáteli, minete dvakrát opilejší paní, která vrávorá, což v kombinaci s vrávorajícími kamarádi způsobí, že do sebe žďuchnou. Paní omámená daným množstvím alkoholu se nežinýruje celou vinu shodit na kamarády, přičemž se strhne pouliční hádka opilých (což by moh bejt dobrej název pro surrealistickej román - Pouliční hádka opilých..). Paní si stojí za tím, že kamarádi rozhodně strčili do ní a to asi i úmyslně, kamarádi se hájí, já na situaci koukám jako tele na nový vrata. Na základě jakéhosi mého výrazu mi paní sdělí "Ty krávo, co čumíš?" a jelikož je v ráži, má se k lehkých strkacím útokům směrem na kluky. Záležitost se můj Milý snažil vylepšit (a asi vyřešit) omluvou a pozváním paní na panáka, čímž by tomu samozřejmě nijak nepomohl, myslím, že by ani netrefili do žádnýho baru, případně než by tam došli, tak by zapomněli proč tam jdou... Hádka vykrystalizovala úprkem paní do ulic Starého města, kam ji následoval její přítel, jež se chtěl zpočátku též prát, ale nakonec se za paní spíš styděl..
Zdroj: weheartit.com

Druhé drama se událo na silvestra (dnes v noci). V našem malebném bytě jsme měli párty. Nebyla to nijak drsná párty, prostě celkem poklidná párty, kdy se pilo, kecalo, trochu tančilo a asi možná jsme byli hlasití, ale v rámci pouštění rachejtlí je to asi fuk (sousedi nebyli doma a druhá sousedka je hluchá..). Jenže to by nebylo ono, kdyby se MŮJ silvestr vždycky ňák nepos*al. Nemáme balkon, takže kuřáci museli dolů před barák. Vydali se na cestu ze čtvrtého patra dolů, načež se mi během dvou minut dostalo telefonátu, že se zasekli ve výtahu. Protože dělali blbiny. No jaký asi blbiny - samozřejmě poskakovali. Ve výtahu byli dva kluci a dvě holky, nejdřív to pro ně byla prča a ozvláštnění silvestrovského programu, protože už během půl hoďky visela na facebooku fotka, nicméně když technik (chudák.. na silvestra..) nepřijížděl ani po slíbené půl hodině, už to taková prča nebyla. Holky začaly trochu hysterčit (což se jim teda vůbec nedivím), takže na nás celkem třikrát vylezly dvě jinak orientované sousedky s tím, že lidi tam chtěj spát (na silvestra v jednu v noci? Cože?) a poté, že na nás pustěj psa, protože na ně prej furt ťukáme. Jo, asi v 9 tam kluci byli jednou zaťukat a zvali je k nám na párty (protože kromě šesti kluků jsem tam byla zatím jediná holka a lesbičky, nelesbičky, chtělo to další ženský prvek..), což slečny ohodnotily slovy "Nechceme pařit" a zabouchly dveře. Co já bych dala za to, kdyby mě cizí lidi zvali na párty! V rámci debaty o vypuštění divoké zvěře slečny neocenily ani mou upřímnou omluvu a pokus o vysvětlení situace (skákaly mi do řeči a tvrdily, že je to nezajmá.. no tak ty vole, to bych se picla..) jakožto od bydlící zde domě a od nejméně opilé (zdajíc se). Což jsme my pak odiskutovali tak, že jim přejeme, aby se taky zasekly ve výtahu a navíc bez mobilu, protože bych je fakt chtěla vidět, co by dělaly, kdyby se v 1 v noci zasekly ve výtahu. Navíc jsme se shodli, že ačkoliv jsme gay komunitu do této chvíle podporovali a hájili, příště si to rozhodně rozmyslíme, sorry.

A co vy, jak se máte? Už jste někoho zmlátili? (sourozenci se nepočítaj :)) )

2 komentáře:

  1. Máš pravdu, byla jsem letos napadena ženou na ulici, a měla jsem fakt bobky. A ani jsem se ji nepokoušela zmlátit zpátky, a byla ráda, že jsem utekla :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)