6. července 2015

Párty: Víly a elfové + DIY

Ještě tomu tak sice není, ale příští pondělí mi bude 24. Narozeninovou párty jsem měla v neděli ve Žlutejch lázních (jako tradičně) a letos byla na téma Víly a elfové. Zdá se to jako složitý téma, ale nakonec se to dalo docela v pohodě. V tomhle článku vám kromě dojmů z oslavy chci ukázat taky návod na svou motýlí čelenku - téma párty jsem pojala tak, že budu motýlová královna (páč motýly miluju!).

Protože polovina mejch kamarádů nesnáší tematický párty, řekla jsem jim, že když si se mnou zatancujou, tak je mi fuk, že nebudou mít kostým :)) Holky přišly v šatech a s věnečkem, případně "vílíma" náušnicema. Plus jsem každé slečně vyrobila na památku čarovnou hůlku.

Ale teď už se pojďte podívat na momentky z oslavy:

Selfie - making of. :))

Ano, přiznávám, že hůlky vypadaj spíš jako lízátko... ale nalepila jsem tam i třpytky!! :))

Učitelka, sekretářka, učitelka. 


Dnešní snídaně do postele!
Dostala jsem spoustu dárků, mimo jiné i náušnice - fialový zmrzlinky. Originální, peckovej dárek pro majitelku tohoto blogu! (díky, K. a J.!) Od ostatních jsem dostala harrypottří záložky do knížky, poukázku na lymfodrenáž (hustý!), další náušnice (strouhátko a tužku) a další náušnice (růžičky), náhrdelník, balonek, mýdlíčko a papírový kapesníčky s motýlama. Od milého dostanu dárek až přímo 13. července, nicméně dneska ráno zašel do obchodu (když jsem ještě byla v hlubokém kocovinovém deliriu) a připravil mi snídani do postele! Je prostě boží :)

A teď ten návod na motýlovou čelenku..
Co budeme potřebovat?

  • silnější drátek s vlnu nebo základ pro věneček/čelenku
  • tenkej drátek (1 mm max)
  • kus krabice
  • hedvábnej papír, noviny, barevnej papír, ... cokoliv čím chcete motýly zdobit
  • nůžky/odlamovací nůž
  • Herkules
  • štětec
  • asi 7 hodin práce
Začala jsem tak, že jsem si kus drátu vytvarovala jakoby do neúplnýho věnečku a omotala jsem ho béžovou vlnou, abych zakryla měděnou barvu drátu. Pak jsem si připravila malé kartonové motýly z kusu krabice a natrhala hroooozně moooc hedvábnýho papíru na různě velký kousky. 





Motýlky jsou potřela lepidlem a polepila jsem je hedvábným papírem různě přes sebe. Jednotlivé kousky papíru jsem vždycky znovu přetřela lepidlem, proto jsou motýlci lesklí. "Tělíčko" motýla jsem udělala z tenkýho drátku, kterej jsem omotala prostředkem motýla. Pokud nevíte kde sehnat drátek jako já, využijte zbytky starýho kabelu (viz první fotka :)) ). 

Pomocí čouhajícího drátku z motýla jsem motýlky různě připevnila k základnímu drátu a zohýbala jsem je, aby vypadali, že lítají okolo mé hlavy :))

Přes noc jsem spala v copánkách, proto ty vlnitý vlasy. Líčení jsem si udělala fialový, se třpytkama. třpytky jsem nahodila i na uši. Poprvé v životě jsem si nalepila umělý řasy (jen do vnějších koutků oka - nahoru i dolů) a byl to docela porod, jenom lepení řas mi zabralo 15 minut :))

Výrobu čelenky jsem si docela užívala, ale musím říct, že věnovat 7 hodin času čelence, kterou jsem na sobě měla asi 5 hodin, je docela nářez :))

Povězte mi - jak vy slavíte narozeniny? :)


6 komentářů:

  1. Oslavovala som 20tku 27 juna a popravde skoncila oslava hrozne pretoze som vhytila akurat crevnu vyrozu :-( pre mna su dolezite zazitky a nie darcely samozrejme aj to potesi napr. Tieto sme s pratelom boli na bobovej drahe :-D
    Inak mas krassne fotky a milujem celenky sice motilikovu nemam ale kvitockovane mam doma od vymyslu sveta :D
    Inak happy b-day :-*
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, z čeho jsi onemocněla? To je na pytel si z oslavy odnýst takovej "dáreček" :)
      Děkuji!

      Vymazat
  2. Tak na tematickej párty som ešte nikdy nebola. Možno raz sa mi to aj podarí. :-) Som zvedavá na tie zmrzlinové náušnice! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně se mi líbí ty tvoje oslavy narozenin! To je prostě bomba! A jinak všechno nejlepší už předběžně, protože potom bych určitě zapomněla! Já narozky slavím rok od roku méně, vždycky se to snažím co nejvíce zamaskovat a skrýt před ostatníma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujuuuu! :) (fb by ti to připomněl! :D)
      A ty neslavíš kvůli nějaký schíze z věku nebo proč? :)

      Vymazat
  4. Nádhera, moc ti to slušelo :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)