6. prosince 2015

Vánoce 2015 | Dárky pro muže

Pořizovat dárky mužům je fakt ořech, proto je každá rada dobrá! Mrkejte:



  1. Lístky do divadla (případně na jinou kulturní akci)
  2. Sedací pytel
  3. Desková hra (případně PC hra, ale bude-li to pro vašeho přítele nebo máte-li rádi přítelkyni svého bratra, PC hru nekupujte... :)) )
  4. Domácí alkohol - vámi vyroben (joo, to je teprve pecka! Můžu vás ujistit, že ani dámy třeba domácím vaječňákem nepohrdnou)
  5. Balík piv (ano, tady může nastat logistický problém v případě, že koupíte celou basu, proto doporučuju koupit takový to balení v krabici, které v pohodě dovlečete domů)
  6. Sluchátka
  7. Tabatěrka/pouzdro na cigarety, eventuálně pěknej zapalovač
  8. Pyžamo (já prostě miluju koukat na pěknýho chlapa v pěknejch kvalitních pyžamovejch kalhotech... vršek na sobě klidně mít nemusí..)
  9. Kravata
  10. Holicí strojek
  11. Kvalitní pásek
  12. Kniha/poukázka do knihkupectví
Už víte, co naježíte chlapům? Já mám pro dědu dárkový balení klobás, pro tátu poukázku na náčiní na ryby, pro brášku poukázku do ComicPointu a Č. přidám na svůůůdnej kabát.


4 komentáře:

  1. Já mám pro manžílka 2 knížky :), předplatné jeho oblíbeného časopisu (tipuju, že to bude asi největší úspěch) a ještě mám v plánu pěknou koženou peněženku :). Pro taťku mám lístky na Starwars :D, bude jak malej :D. Pro tchána máme rýžovar, který u všech vždy obdivuje (miluje rýži) :).

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy :-) Určitě se budu inspirovat s knihou. :-)

    DIY Vánoce + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Vďaka za skvelé tipy, ja osobne nikdy neviem čo kúpim otcovi či priateľovi, a tvoj článok mi konečne nejaké nápady nahnal do hlavy! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Deskovou hru vždycky kupuji..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)