24. dubna 2016

Tip na narozeninový překvápko | 29. narozeniny

Přítel v pondělí oslaví 29. narozky, což mi poskytlo příležitost naplánovat něco velkýho. Zároveň bylo ale nutný to pořádně promyslet, aby to nebylo zas moc velký, protože třicítka se blíží. A já miluju připravovat překvapení!


Letos jsem všechno začala organizovat už od ledna. Potřebovala jsem připravit plán na výzdobu, přítele odlákat z bytu, vyrobit "řetěz" a dary, našeřit na hlavní dárek, zburcovat kamarády, ... atd.

Balonky byly jasná volba, jako minulej rok i letos jsem je koupila na Strašnicích v obchodě Moje party. Na konci každé stužky je obálka/y s psaníčky ode mě nebo od kamarádů. Několik psaníček nedává vůbec smysl, protože jsme je psali v hospodě když byl Č. mimo republiku a ty myšlenkový pochody jsou, řekněme, velmi naložené v alkoholu...
Nicméně - 17 balonků se vznášelo obývákem, ode dveří k lustru byl připevněn trojúhelníkovej řetěz "Happy birthday", kterej jsem vyrobila, na stole čekaly dárky a dort a dveře z chodby do obýváku byly zalepený balicím papírem. Myslela jsem si, že bude oříšek kocour, od kterýho jsem čekala, že na balonky a stužky bude útočit a že sežere půl dortu, než se přítel dostaví domů (s jeho mamkou jsme na něj domluvily boudu a Č. přes noc spal u rodiny), jenže kočka z balonků dostala hysterák a 3 hodiny ležela schovaná pod postelí a mňoukala. Tím se kočka sama vyřešila.

No, mrkněte na fotky jak to u nás vypadalo:








Samozřejmě, že každýho nejvíc zajímají dárky. Česťa dostal letenky do Osla, skleněnou dózičku plnou Skittles, který miluje, a obraz "Co stihnout než ti bude 30". A ten dort - mrkvovej, kterej jsem dělala si 4 hodiny, s cream cheese polevou. Btw., jestli mě sleduje nějakej food machr, vysvětlí mi, jakej je rozdíl mezi cream cheese a pomazánkovým máslem? Chutná to stejně, konzistence stejná... cena výrazně jiná. Šlo by to i s pomazánkovým máslem?

Dort byl ultra jednoduchej a poved se, a to je co říct, páč já jsem lempl na vaření. Recept jsem čórla na youtube, video níže. Páč mám menší formu (průměr 19 cm), musela jsem těsto udělat na dvě várky (proto mi to trvalo tak dlouho). Je výbonej, tak ho zkuste.


Přítel měl fakt radost a já jsem měla radost, že má radost :)) Kočka už vylezla z podpostele, protože balonky pozvolna klesly na zem, náš život už je zase v normálu.

Všechno nejlepší, zlato!


4 komentáře:

  1. Tak to je skvělé překvapení! Určitě musel mít radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera! Krásně jsi mu to nachystala, šikula! A ten dort, mňamy!

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů všechno nejlepší!
    A skvělý dárek i překvapení!

    OdpovědětVymazat
  4. Juu, ten dort je taak roztomilej! A vypadá - vypadalo - to u vás úplně parádně! A ty balonky s těma psaníčkama.. Můžu se k vám nastěhovat a mít taky tajnou narozeninovou oslavičku???

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)